الرئيسية أخبار ٹک ٹاکر علیزہ سحر کی ویڈیو لیک – علیزہ اب کہاں ہیں...

ٹک ٹاکر علیزہ سحر کی ویڈیو لیک – علیزہ اب کہاں ہیں اور ویڈیو کیسے لیک ہوئی؟

0
39

معروف ٹک ٹاکر علیزہ سحر کی ویڈیو لیک ہونے کے بعد گزشتہ دنوں سوشل میڈیا پر ان کی خودکشی کی کوشش کی خبریں گردش کر رہی تھیں، تاہم اب ان کی فیملی نے ان خبروں کی تردید کر دی ہے۔

علیزہ سحر کے بھائی نے ایک ویڈیو پیغام جاری کرتے ہوئے کہا کہ علیزہ بالکل ٹھیک ہیں اور ان کی خودکشی کی کوشش نہیں ہوئی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ ویڈیو ایک شخص نے ان کے پاس بھیجی تھی اور انہوں نے اسے علیزہ کو بھیجا تھا۔ علیزہ نے اس ویڈیو کو دیکھنے کے بعد بہت پریشان ہو گئی تھیں اور انہوں نے خودکشی کی کوشش کی تھی، تاہم انہیں بروقت طبی امداد مل گئی اور وہ اب صحت یاب ہیں۔

علیزہ سحر نے بھی ایک بیان جاری کرتے ہوئے ان خبروں کی تردید کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ وہ بہت پریشان ہیں کہ ان کی ویڈیو لیک ہو گئی ہے اور انہوں نے اس سے متعلق پولیس میں شکایت درج کرائی ہے۔

علیزہ سحر کی ویڈیو لیک ہونے کے بعد سوشل میڈیا پر انہیں بہت زیادہ تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا۔ کچھ لوگوں نے کہا کہ یہ ویڈیو ان کی غلطی ہے اور انہوں نے اسے خود لیک کیا ہے، جبکہ کچھ لوگوں نے کہا کہ یہ ویڈیو کسی نے ان کے ساتھ دھوکہ دہی کر کے لیک کی ہے۔

علیزہ سحر ایک نوجوان لڑکی ہیں جو ٹک ٹاک پر اپنی ویڈیوز کے لیے مشہور ہیں۔ انہوں نے ٹک ٹاک پر 1.3 ملین سے زیادہ فالوورز ہیں۔

لا يوجد تعليقات

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا