الرئيسية أخبار پاک فوج کا بڑا جواب، ابابیل میزائل کا ٹیسٹ

پاک فوج کا بڑا جواب، ابابیل میزائل کا ٹیسٹ

0
50

پاکستان نے 18 اکتوبر 2023 کو ابابیل ویپن سسٹم کا کامیاب تجربہ کیا۔ ابابیل میزائل کی رینج 140 کلومیٹرز ہے، جبکہ یہ اپنے حدف کو 100 فیصد یقین کے ساتھ نشانہ بنانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

تجربے میں ابابیل ویپن سسٹم کے مختلف پہلوؤں کا جائزہ لیا گیا، بشمول:

  • ڈیزائن
  • تکنیکی پیرامیٹرز
  • کارکردگی

تجربے کے دوران، ابابیل میزائل نے اپنے مقررہ ہدف کو مکمل طور پر نشانہ بنا لیا۔ اس تجربے سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ ابابیل ویپن سسٹم پاکستان کی دفاعی اور اسٹریٹجک صلاحیتوں کو مزید مضبوط کرے گا۔

چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی نے تجربے کا جائزہ لیا

تجربے کے موقع پر، چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل ساحر شمشاد مرزا نے بھی موجود تھے۔ انہوں نے تجربے کا جائزہ لیا اور ابابیل ویپن سسٹم کی کارکردگی پر اطمینان کا اظہار کیا۔

جنرل ساحر شمشاد مرزا نے کہا کہ ابابیل ویپن سسٹم پاکستان کی دفاعی صلاحیتوں کو بہتر بنانے میں ایک اہم کردار ادا کرے گا۔ انہوں نے اس تجربے میں حصہ لینے والے سائنسدانوں، انجینئرز اور فوجی عملے کی کارکردگی کو سراہا۔

ابابیل ویپن سسٹم کا اہم کردار

ابابیل ویپن سسٹم پاکستان کی دفاعی اور اسٹریٹجک صلاحیتوں کو بہتر بنانے میں ایک اہم کردار ادا کرے گا۔ یہ میزائل پاکستان کو اپنے علاقائی مفادات کو تحفظ فراہم کرنے میں مدد کرے گا۔

ابابیل ویپن سسٹم کی کامیابی پاکستان کی دفاعی صلاحیتوں کے لیے ایک اہم سنگ میل ہے۔ یہ تجربہ یہ ظاہر کرتا ہے کہ پاکستان اپنی دفاعی صلاحیتوں کو مضبوط کرنے کے لیے پرعزم ہے۔

لا يوجد تعليقات

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا