spot_img

ذات صلة

جمع

علیم خان کا جنرل فیض حمید پر الزام، جہانگیر ترین نے غلام سرور خان کا خیرمقدم کیا

ٹیکسلا میں جمعرات کو استحکام پاکستان پارٹی کا جلسہ...

تحریک انصاف کی تین سالہ حکومت کی ہوشربا کرپشن

پاکستان تحریک انصاف کی تین سالہ حکومت کے دوران...

میانوالی میں دہشتگرد حملے میں استعمال ہونے والے اسلحے کی تفصیلات سامنے آ گئیں

میانوالی میں 4 نومبر کو پاکستان ائیرفورس کے ٹریننگ...

اسحاق ڈار نے جنرل باجوہ سے اختلافات کی وجہ مالی مسائل بتائی

سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے سابق آرمی چیف...

انڈونیشیا میں جنوب مشرقی ایشیا کی تیز ترین ٹرین کا افتتاح

انڈونیشیا میں جنوب مشرقی ایشیا کی تیز ترین ٹرین کا باضابطہ طور پر افتتاح کر دیا گیا ہے۔ یہ ٹرین دارالحکومت جکارتہ کو مغربی صوبے جاوا کے شہر بنڈونگ سے ملائے گی۔ ٹرین کی رفتار 350 کلومیٹر فی گھنٹہ ہے اور دونوں شہروں کے درمیان فاصلہ اب تین گھنٹوں کی بجائے چالیس منٹ میں طے ہو گا۔

افتتاحی تقریب میں انڈونیشیا کے صدر جوکو ویدودو نے شرکت کی۔ انہوں نے کہا کہ یہ منصوبہ انڈونیشیا کی ترقی اور اقتصادی بہبود کے لیے ایک اہم سنگ میل ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ ٹرین ملک کے لوگوں کے لیے نقل و حمل کے مواقع کو بہتر بنانے میں مدد کرے گی اور سیاحت کو فروغ دے گی۔

ٹرین کے افتتاح سے جنوب مشرقی ایشیا میں نقل و حمل کے نظام میں بہتری آئے گی۔ یہ ٹرین انڈونیشیا کے دو سب سے بڑے شہروں کو آپس میں جوڑے گی، جس سے تجارت اور سفر کو آسان بنایا جا سکے گا۔

ٹرین کو چین کے تعاون سے تعمیر کیا گیا ہے۔ اس کی لاگت تقریباً 7.3 بلین ڈالر ہے۔ ٹرین کی پہلی ٹرین 2022 میں چلائی گئی تھی، لیکن اسے باضابطہ طور پر 2023 میں افتتاح کیا گیا۔

ٹرین کے افتتاح سے انڈونیشیا کی معیشت کو فروغ ملنے کی امید ہے۔ اس سے سیاحت میں اضافہ ہوگا اور ملک میں سرمایہ کاری کو راغب کرنے میں مدد ملے گی۔

spot_imgspot_img