spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

گرل فرینڈ کا وہ ایک جملہ جس نے مقروض شخص کو اپنی کمپنی کا مالک بنا دیا 

نیویارک، 2 اکتوبر 2023: ایک امریکی شخص کی زندگی اس کی گرل فرینڈ کے ایک جملے نے بدل دی۔ یہ شخص جیف روز نامی ہے اور وہ ایک مالیاتی امور کے ماہر ہیں۔ جیف روز بتاتے ہیں کہ وہ اپنے وقت میں کافی مقروض تھا اور مالی طور پر بہت کمزور تھا۔ ایک دن وہ ایک فلیٹ سکرین ٹی وی خریدنا چاہتا تھا۔ اس نے اپنے باپ سے اس حوالے سے بات کی تو اس نے مشورہ دیا کہ وہ ایک زیروپرسنٹ کریڈٹ کارڈ لو اور اس کے ذریعے ٹی وی خرید لو۔

جیف روز نے اپنی گرل فرینڈ سے بھی اس بارے میں بات کی۔ اس کی گرل فرینڈ، جو اب اس کی بیوی بن چکی ہے، نے اس سے سوال پوچھا کہ ”کیا تم واقعی فلیٹ سکرین ٹی وی خریدنے کی سکت رکھتے ہو؟“

جیف روز کو اس سوال سے پہلے تو بہت غصہ آیا۔ لیکن جب اس نے اس پر سوچ بچار کیا تو اسے اپنی گرل فرینڈ کی بات سمجھ میں آ گئی۔ اس نے اس سوال کو اپنی زندگی کا ایک اہم موڑ قرار دیا۔

جیف روز نے اس سوال کا جواب دینے کے لیے ایک کاغذ پر اپنے تمام آمدنی اور اخراجات کا حساب لکھ لیا۔ اس نے دیکھا کہ وہ اپنی آمدنی سے اپنے اخراجات پورے نہیں کر پا رہا ہے۔ اس نے اپنی گرل فرینڈ سے وعدہ کیا کہ وہ اس سوال کا جواب دینے کے بعد کبھی بھی قرض نہیں لے گا۔

جیف روز نے اپنی زندگی میں بہت سے تبدیلیاں کیں اور اپنے قرضے اتارنے پر توجہ مرکوز کی۔ اس نے ایک مالیاتی کمپنی بھی شروع کی۔ آج وہ ایک کامیاب شخص ہے اور اس کی کمپنی بہت کامیاب ہے۔

جیف روز کہتے ہیں کہ اگر وہ اپنی گرل فرینڈ کے سوال کا جواب نہ دیتے تو وہ آج یہ کامیاب شخص نہ ہوتے۔ وہ کہتے ہیں کہ یہ سوال اس کے لیے ایک بیداری کی گھنٹی تھا۔ اس نے اس سوال نے اسے اپنی زندگی اور مالی معاملات کو سنبھالنے پر مجبور کیا۔

جیف روز کی کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ ایک سادہ سا سوال بھی انسان کی زندگی میں بڑی تبدیلی لا سکتا ہے۔

spot_imgspot_img