spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

گجرات میں ‘نیکیاں فروخت کرنے والا’ بھکاری گرفتار، ’10 روپے میں ایک لاکھ نیکی‘

گجرات، 1 اکتوبر پنجاب کے ضلع گجرات میں پولیس نے ایک ایسے شخص کو گرفتار کیا ہے جو رقم کے عوض نیکیاں فروخت کرتا تھا۔ پولیس کے مطابق گرفتار شخص کا نام نوسر باز ذوالفقار ہے اور وہ گجرات کے محلہ رنگ پورہ کا رہائشی ہے۔

پولیس کے مطابق ذوالفقار گلیانہ کے علاقے میں لوگوں میں 10 روپے میں 1 لاکھ نیکیاں، 100 روپے میں 1 کروڑ، ایک ہزار میں 1 ارب اور 10 ہزار میں 1 کھرب نیکی کی رسیدیں تقسیم کر رہا تھا۔ ذوالفقار لوگوں کو یہ کہتا تھا کہ وہ حاکم دین کے دربار کا پیر ہے اور وہ ان کی نیکیاں خرید کر انہیں جنت میں لے جائے گا۔

پولیس نے ذوالفقار کے قبضے سے 10 روپے، 100 روپے، ایک ہزار روپے اور 10 ہزار روپے کی رسیدیں برآمد کی ہیں۔ پولیس نے ذوالفقار کے خلاف مذہبی شعائر کے خلاف کارروائی کرنے کا مقدمہ درج کر لیا ہے۔

ذوالفقار کی گرفتاری کے بعد سوشل میڈیا پر اس کی شدید مذمت کی جا رہی ہے۔ لوگوں کا کہنا ہے کہ ایسے لوگوں کو قانون کے مطابق سخت سزا دی جانی چاہیے۔

مذہبی اسکالرز نے بھی ذوالفقار کی گرفتاری کی حمایت کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایسے لوگوں کی وجہ سے دین کا مذاق اڑتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایسے لوگوں کو فوری طور پر قانون کے مطابق سزا دی جانی چاہیے۔

spot_imgspot_img