spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

کراچی میں یونیورسٹی طالبات کو ہراساں کرنے کا ایک اور واقعہ سامنے آگیا

کراچی: شہر قائد میں یونیورسٹی طالبات کو ہراساں کرنے کے واقعات میں اضافہ ہو رہا ہے۔ گزشتہ روز ایک اور واقعہ سامنے آیا جس میں ایک موٹرسائیکل سوار نے یونیورسٹی طالبات کو ہراساں کیا۔

واقعہ راشد منہاس روڈ پر واقع ایک شاپنگ سینٹر کے سامنے پیش آیا۔ ایک موٹرسائیکل سوار نوجوان نے یونیورسٹی سے گھر جانے والی طالبات کی وین کا تعاقب کرتے ہوئے نازیبا حرکتیں کرنا شروع کر دیں۔

طالبات نے اپنے موبائل فون سے نوجوان کی ویڈیو بنائی اور اسے سوشل میڈیا پر شیئر کیا۔ ویڈیو وائرل ہونے کے بعد پولیس نے نوٹس لے لیا اور ملزم کی تلاش شروع کر دی ہے۔

ایس ایس پی سینٹرل فیصل عبداللہ چاچڑ نے کہا کہ واقعہ 28 ستمبر کو پیش آیا تھا۔ پولیس ملزم کی شناخت اور گرفتاری کے لیے کام کر رہی ہے۔

اس واقعے کی شدید مذمت کرتے ہوئے خواتین ونگ کے رہنماؤں نے کہا کہ شہر میں خواتین کو ہراساں کرنے کے واقعات میں اضافہ ہو رہا ہے۔ حکومت کو اس مسئلے پر فوری کارروائی کرنی چاہیے۔

یاد رہے کہ کراچی میں یونیورسٹی طالبات کو ہراساں کرنے کے کئی واقعات پیش آ چکے ہیں۔ گزشتہ ماہ بھی ایک واقعہ میں ایک موٹرسائیکل سوار نے یونیورسٹی طالبات کی بس کا تعاقب کرتے ہوئے نازیبا حرکتیں کی تھیں۔

یہ واقعات خواتین کے لیے ایک بڑا خطرہ ہیں۔ حکومت کو خواتین کی حفاظت کے لیے فوری اقدامات کرنے کی ضرورت ہے۔

spot_imgspot_img