spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

نواز شریف پاکستان کو بحرانوں سے نکالنے آرہے ہیں: مریم نواز

لاہور، 1 اکتوبر 2023 – مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے کہا ہے کہ سابق وزیر اعظم نواز شریف پاکستان کو بحرانوں سے نکالنے کے لیے واپس آرہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ نواز شریف نے ملک کو ترقی کی راہ پر گامزن کیا ہے اور وہ دوبارہ سے ملک کو خوشحالی کی راہ پر گامزن کریں گے۔

مریم نواز نے یہ بیان لاہور میں ایک جلسے سے خطاب کرتے ہوئے دیا۔ انہوں نے کہا کہ نواز شریف کی واپسی پر ملک میں پھر سے امید کی کرنیں روشن ہو جائیں گی۔ انہوں نے کہا کہ نواز شریف ہی وہ واحد رہنما ہیں جو ملک کو بحرانوں سے نکال سکتے ہیں۔

مریم نواز نے کہا کہ موجودہ حکومت نے ملک کو تباہی کے دہانے پر پہنچا دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے مہنگائی، بے روزگاری اور لوڈشیڈنگ جیسے مسائل میں اضافہ کیا ہے۔

مریم نواز نے کہا کہ نواز شریف کی واپسی کے بعد ملک میں تمام مسائل حل ہو جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ نواز شریف ایک تجربہ کار اور کامیاب رہنما ہیں اور وہ ملک کو دوبارہ سے خوشحال بنا سکتے ہیں۔

نواز شریف کو 2017 میں بدعنوانی کے الزامات میں برطانیہ سے جلاوطن کیا گیا تھا۔ وہ اب بھی لندن میں مقیم ہیں۔ نواز شریف نے اپنے خلاف تمام الزامات کی تردید کی ہے۔

نواز شریف کی واپسی کی تاریخ ابھی تک طے نہیں ہوئی ہے۔ تاہم، مسلم لیگ ن نے اعلان کیا ہے کہ نواز شریف جلد ہی پاکستان واپس آئیں گے۔

spot_imgspot_img