spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

ساندہ: 9 لاکھ کی ڈکیتی کا ڈراپ سین، ملزمان گرفتار

لاہور کے علاقے ساندہ میں 9 لاکھ روپے کی ڈکیتی کا ڈراپ سین ہوگیا۔ رکشہ ڈرائیور نے اپنے ساتھیوں کے ساتھ مل کر ڈکیتی کا ڈرامہ رچایا تھا۔ پولیس نے ملزمان کو گرفتار کرکے رقم برآمد کر لی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ساندہ پولیس کو 15 پر اطلاع ملی تھی کہ رکشہ ڈرائیور ریکوری کے 9 لاکھ روپے لیکر جا رہا تھا کہ 2 ملزمان نے گن پوائنٹ پر اس سے رقم چھین لی۔

ساندہ پولیس نے پیشہ ورانہ صلاحیت کو بروئے کار لاتے ہوئے جدید ٹیکنالوجی کی مدد سے انوسٹی گیشن کی۔ انوسٹی گیشن کے دوران معلوم ہوا کہ رکشہ ڈرائیور قاسم نے اپنے دوستوں انیس اور طلحہ کے ساتھ مل کر ڈکیتی کا ڈرامہ رچایا تھا۔

پولیس نے ملزمان کو ساہیوال سے گرفتار کر لیا۔ ملزمان کے قبضے سے 9 لاکھ روپے برآمد کر لیے گئے ہیں۔

ایس پی اقبال ٹاؤن محمد عثمان ٹیپو نے ملزمان کو گرفتار کرنے والی پولیس ٹیم کو شاباش دی۔ انہوں نے کہا کہ ملزمان کو قانون کے مطابق سزا دی جائے گی۔

شہری رقم ملنے پر پولیس کا مشکور

ڈکیتی کا شکار ہونے والے شہری نے پولیس کو شاباش دی۔ انہوں نے کہا کہ پولیس کی فوری کارروائی کی وجہ سے ان کی رقم واپس مل گئی۔ انہوں نے کہا کہ لاہور پولیس عوام کی جان و مال کی حفاظت کے لیے ہمیشہ ڈٹی ہوئی ہے۔

ڈکیتی کا ڈرامہ رچانے والے ملزمان کی گرفتاری ایک اہم کامیابی ہے

ڈکیتی کا ڈرامہ رچانے والے ملزمان کی گرفتاری ایک اہم کامیابی ہے۔ اس سے یہ ثابت ہوا ہے کہ پولیس جرائم کی روک تھام اور مجرموں کی گرفتاری کے لیے پرعزم ہے۔ اس کامیابی سے عوام میں پولیس کے اعتماد میں بھی اضافہ ہوگا۔

spot_imgspot_img