spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

رجنی کانت کی فلم ’لال سلام‘ کا پوسٹر جاری، سوشل میڈیا پر بحث

بولی وڈ کے لیجنڈری اداکار رجنی کانت کی بیٹی سنجنا کانت کی ہدایتکاری میں بننے والی فلم ’لال سلام‘ کا پوسٹر جاری کر دیا گیا ہے۔ فلم کا پوسٹر سوشل میڈیا پر جاری کیے جانے کے بعد سے ہی بحث کا موضوع بنا ہوا ہے۔

پوسٹر میں رجنی کانت ایک پولیس افسر کے روپ میں نظر آ رہے ہیں۔ وہ ایک ٹانگ پر کھڑے ہیں اور ان کے پاس ایک پستول ہے۔ پوسٹر کے پس منظر میں ایک بستی دکھائی دے رہی ہے۔

پوسٹر کے جاری ہونے کے بعد سے ہی سوشل میڈیا پر اس پر مختلف ردعمل سامنے آئے ہیں۔ کچھ لوگوں نے پوسٹر کو پسند کیا ہے، جبکہ کچھ لوگوں نے اس پر تنقید کی ہے۔

بعض لوگوں کا خیال ہے کہ پوسٹر بہت ہی سادہ ہے اور اس میں کوئی خاص چیز نہیں ہے۔ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ رجنی کانت کی عمر کے لحاظ سے یہ پوسٹر بہت زیادہ طاقتور ہے۔

فلم ’لال سلام‘ کا پریمیئر 2024 میں ہونے کا امکان ہے۔ فلم میں رجنی کانت کے علاوہ کئی دیگر معروف اداکار بھی شامل ہیں۔

پوسٹر پر تنقید

پوسٹر پر تنقید کرنے والے لوگوں کا کہنا ہے کہ یہ پوسٹر بہت ہی سادہ ہے اور اس میں کوئی خاص چیز نہیں ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ رجنی کانت کی عمر کے لحاظ سے یہ پوسٹر بہت زیادہ طاقتور ہے۔

پوسٹر پر تعریف

پوسٹر پر تعریف کرنے والے لوگوں کا کہنا ہے کہ یہ پوسٹر بہت ہی خوبصورت ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ رجنی کانت کی شخصیت پوسٹر میں بہت خوبصورتی سے پیش کی گئی ہے۔

فلم کی کہانی

فلم ’لال سلام‘ ایک پولیس افسر کی کہانی ہے جو ایک بستی میں تعینات ہوتا ہے۔ وہ بستی میں جرائم کو کم کرنے کے لیے کام کرتا ہے۔ فلم میں رجنی کانت پولیس افسر کا کردار ادا کر رہے ہیں۔

فلم کی ہدایات سنجنا کانت دے رہی ہیں۔ سنجنا کانت رجنی کانت کی بیٹی ہیں۔ یہ ان کی پہلی فلم ہے جس کی وہ ہدایتکاری کر رہی ہیں۔

spot_imgspot_img