spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

اسلام آباد میں چھاپے، 800 افغانیوں کو گرفتار کر لیا گیا

اسلام آباد پولیس نے منگل کو شہر کے مختلف علاقوں میں چھاپے مار کر 800 افغانیوں کو گرفتار کر لیا۔ گرفتار افراد میں غیر قانونی طور پر ملک میں داخل ہونے والے، غیر قانونی رہائش والے اور غیر قانونی طور پر کام کرنے والے افراد شامل ہیں۔

اسلام آباد پولیس کے ترجمان کے مطابق، چھاپے ڈی آئی جی انٹیلی جنس کی سربراہی میں کیے گئے۔ چھاپوں کے دوران، پولیس نے افغانیوں کے پاس سے غیر قانونی ملازمت کے دستاویزات، غیر قانونی رہائش کے دستاویزات اور غیر قانونی نقل و حمل کے دستاویزات بھی برآمد کیے۔

گرفتار افغانیوں کو پولیس اسٹیشن لے جایا گیا، جہاں ان سے تفتیش کی جا رہی ہے۔ پولیس کا کہنا ہے کہ وہ ان افغانیوں کے خلاف قانونی کارروائی کرے گی جو غیر قانونی طور پر ملک میں داخل ہوئے ہیں۔

یہ چھاپے اسلام آباد میں غیر قانونی افغانیوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کے خلاف پولیس کی کارروائی کا حصہ ہیں۔ اسلام آباد میں غیر قانونی افغانیوں کی تعداد میں حالیہ برسوں میں اضافہ ہوا ہے، جس سے شہر میں جرائم میں بھی اضافہ ہوا ہے۔

گرفتار افغانیوں کی تفصیلات

گرفتار کیے گئے افغانیوں میں مردوں کے علاوہ خواتین اور بچے بھی شامل ہیں۔ ان افغانیوں کی عمریں 18 سے 65 سال کے درمیان ہیں۔

گرفتار افغانیوں میں سے اکثریت غیر قانونی طور پر ملک میں داخل ہونے والے افغانی تھے۔ ان میں سے کچھ افغانیوں نے غیر قانونی طور پر کام کرنے کے لیے غیر قانونی ملازمت کے دستاویزات بنوائیں۔ کچھ افغانیوں کے پاس غیر قانونی رہائش کے دستاویزات بھی تھے۔

پولیس کی کارروائی

پولیس نے گرفتار افغانیوں کے خلاف قانونی کارروائی کا آغاز کر دیا ہے۔ پولیس کا کہنا ہے کہ وہ ان افغانیوں کو ملک بدر کرے گی جو غیر قانونی طور پر ملک میں داخل ہوئے ہیں۔

پولیس نے اس بات پر زور دیا ہے کہ وہ غیر قانونی افغانیوں کے خلاف سخت کارروائی کرے گی تاکہ شہر میں جرائم کو کم کیا جا سکے۔

spot_imgspot_img