spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

ٹی وی پروگرام میں جھگڑا، افنان اللہ کی درخواست پرشیر افضل کیخلاف مقدمہ درج

اسلام آباد میں ٹی وی پروگرام کے دوران جھگڑے کے بعد سینیٹر افنان اللہ خان نے تحریک انصاف کے وکیل شیر افضل مروت کے خلاف مقدمہ درج کرایا ہے۔

تفصیلات کے مطابق، سینیٹر افنان اللہ خان اور شیر افضل مروت کے درمیان نجی ٹی وی پروگرام میں بحث ہو رہی تھی کہ دونوں کے درمیان جھگڑا ہو گیا۔ شیر افضل مروت نے سینیٹر افنان اللہ خان پر تھپڑ مارے اور انہیں گالی گلوج بھی دی۔

اس واقعے کے بعد سینیٹر افنان اللہ خان نے اسلام آباد کے تھانہ آبپارہ میں شیر افضل مروت کے خلاف مقدمہ درج کرایا۔ مقدمے میں شیر افضل مروت پر 352 (جسمانی تشدد)، 506 (قتل کی دھمکیاں دینا) اور 509 (اخلاقیات کو مجروح کرنے والا حملہ) کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

شیر افضل مروت نے سینیٹر افنان اللہ خان پر مقدمہ درج کرنے کے خلاف احتجاج کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ سینیٹر افنان اللہ خان نے جھوٹا مقدمہ درج کرایا ہے۔

یہ واقعہ پاکستانی سیاست میں ایک اور تنازع کا باعث بنا ہے۔ اس واقعے نے دو بڑی سیاسی جماعتوں، مسلم لیگ ن اور تحریک انصاف کے درمیان کشیدگی کو بڑھا دیا ہے۔

افنان اللہ خان کا کہنا ہے کہ وہ اس مقدمے کو عدالت میں لڑیں گے اور شیر افضل مروت کو سزا دلوائیں گے۔

شیر افضل مروت کا کہنا ہے کہ وہ اس مقدمے میں اپنے خلاف الزامات کو ثابت کرنے کے لیے عدالت میں پیش ہوں گے۔

یہ مقدمہ پاکستانی سیاست میں ایک اہم موڑ ثابت ہو سکتا ہے۔ اس مقدمے کے نتیجے سے دونوں سیاسی جماعتوں کے درمیان کشیدگی میں مزید اضافہ ہو سکتا ہے۔

spot_imgspot_img