spot_img

ذات صلة

جمع

شیخ رشید کو لاپتا ہونے کے دوران چپیڑیں ماری گئیں: لطیف کھوسہ

شیخ رشید پر تشدد کا الزام: سینئر قانون دان...

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی منظوری دے دی

وفاقی حکومت نے گیس کی قیمتوں میں اضافے کی...

خیبر پختونخوا میں مالی بحران: سرکاری ملازمین کی تنخواہوں سے 25 فیصد کٹوتی کا فیصلہ

خیبر پختونخوا میں مالی بحران شدت اختیار کرگیا ہے،...

جلالپورجٹاں: قبضہ مافیا اور نجی بنک ملازم کا گٹھ جوڑ

جلالپورجٹاں میں زمین پر قبضہ مافیا اور نجی بنک ملازم کے درمیان گٹھ جوڑ سامنے آیا ہے۔ زمین مافیا بنک ملازم اور سیاسی اثر رسوخ کی مدد سے زمینوں میں قبضہ کرتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق، جلالپورجٹاں کے علاقے میں زمینوں پر قبضہ کرنے کے متعدد واقعات سامنے آئے ہیں۔ ان واقعات میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ زمین مافیا بنک ملازم اور سیاسی اثر رسوخ کی مدد سے زمینوں میں قبضہ کرتا ہے۔

بنک ملازم زمین مافیا کو اپنا رسوخ فراہم کرتا ہے اور پھر زمین مافیا اس کو استعمال کرتے ہوے زمین کو قبضہ میں لے لیتا ہے۔ سیاسی اثر رسوخ سے زمین مافیا کو زمینوں کی نقلی رجسٹری بھی کروا دی جاتی ہے۔

جلالپورجٹاں: زمین پر قبضہ مافیا اور پٹواری کا گٹھ جوڑ

اس گٹھ جوڑ کے نتیجے میں کمزور عوام اور غیر ملکی پاکستانیوں کی زمینوں پر قبضہ ہو رہا ہے۔ اس سے ان کی معیشت کو شدید نقصان پہنچ رہا ہے۔

ضلع انتظامیہ نے اس معاملے میں مکمل طور پر بے بس نظر آتی ہے. سائل جب پولیس کے پاس رپٹ درج کروانے جاتا ہے تو پولیس الٹا اسے چکر لگوانا شروع کر دیتی ہے.

مزید تفصیلات کے مطابق، جلالپورجٹاں میں زمین پر قبضہ مافیا کے خلاف تفصیلات جاننے لیے کے لیے خبرنامہ نے ایک خصوصی ٹیم تشکیل دی ہے۔ ٹیم نے بنک ملازم اور سیاسی اثر رسوخ رکھنے والے افراد کی شناخت کر لی ہے۔ ان کے خلاف مقدمہ درج کرنے کے لیے اعلیٰ حکام سے رابطہ کیے جا رہے ہیں۔

امید ہے کہ اس کارروائی سے زمین پر قبضہ مافیا کے خلاف ایک واضح پیغام جائے گا اور اس طرح کی سرگرمیاں روکنے میں مدد ملے گی۔

یہاں کچھ مخصوص واقعات ہیں جن میں زمین پر قبضہ مافیا اور نجی بنک ملازم کا گٹھ جوڑ سامنے آیا ہے:

2023 میں، ایک غیر ملکی شہری نے شکایت کی کہ ایک زمین مافیا نے اس کی زمین کو قبضہ میں لے لیا ہے۔ اس نے کہا کہ زمین مافیا نے پٹواری اور بنک ملازم سے ملی بگھت سے اس کی زمین کو قبضہ میں لے لیا۔ جب سائل کی جانب سے پولیس سے رابطہ کیا گیا تو پولیس نے بھاری رشوت کا مطالبہ کیا اور پولیس کی مرضی کی رشوت نہ ملنے پر سائل کو چلتا کر دیا گیا.
2022 میں، ایک کمزور شہری نے شکایت کی کہ ایک زمین مافیا نے اس کی زمین کو قبضہ میں لے لیا ہے۔ اس نے کہا کہ زمین مافیا نے سیاسی اثر رسوخ کا استعمال کرتے ہوئے اس کی زمین کی رجسٹری کروا لی۔
یہ صرف دو واقعات ہیں جو اس گٹھ جوڑ کی وسعت کو ظاہر کرتے ہیں۔ اس گٹھ جوڑ کے نتیجے میں جلالپور جٹاں میں زمین پر قبضہ کی ایک بڑی لعنت پیدا ہو رہی ہے۔

اس گٹھ جوڑ میں شامل افراد کر نام جلد شائع کیے جائیں گے

spot_imgspot_img