spot_img

ذات صلة

جمع

بعيدا عن أوكرانيا.. روسيا تفك العزلة وتقتحم “بحيرة الناتو”

ونظرا لأن "آيفون إس إي" الجديد فيه ذاكرة وصول...

النفط يقفز مع عدم إحراز تقدم في المحادثات الروسية الأوكرانية

ونظرا لأن "آيفون إس إي" الجديد فيه ذاكرة وصول...

آخر تحديث لأسعار الذهب بعد خطوة المركزي الأميركي

ونظرا لأن "آيفون إس إي" الجديد فيه ذاكرة وصول...

الحرب الأوكرانية الروسية تهدد “سلة خبز العالم”

ونظرا لأن "آيفون إس إي" الجديد فيه ذاكرة وصول...

فضيحة السترات الواقية من الرصاص.. سرقوها قبل شحنها لأوكرانيا

ونظرا لأن "آيفون إس إي" الجديد فيه ذاكرة وصول...

مجھے قتل کرنے کی سازش ہو رہی ہے: عمران خان

مجھے قتل کرنے کی سازش ہو رہی ہے، ویڈیو میں سازش میں شامل ہر فرد کا نام لیا ہے: عمران خان

سابق وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ میرے خلاف بند کمروں کے اندر، ملک کے اندر اور ملک سے باہر ایک سازش ہو رہی ہے۔ اور وہ یہ چاہتے ہیں کہ عمران خان کی جان لے لی جائے۔

سابق وزیراعظم نے کہا کہ چند دن پہلے مجھے اس کا پورا علم ہو چکا ہے۔ میں نے ایک ویڈیو ریکارڈ کرا کر ایک محفوظ جگہ پر رکھ لی ہے۔ اگر مجھے کچھ ہوا تو وہ ویڈیو قوم کے سامنے آ جائے گی۔ اس ویڈیو میں، میں نے سازش میں ہر ہر فرد کا نام لیا ہے۔

ان کے مطابق مجھے مارنے کی سازش ہے۔ اگر مجھے کچھ ہو گا تو میں اپنے سارے پاکستانیوں کو کہتا ہوں کہ تا کہ آپ کو پتا چل سکے کہ کون کون اس میں شامل ہے۔ ان کے مطابق ملک کے اندر اور باہر تمام کرداروں کے نام لیے ہیں جنھوں نے مجھے قتل کرنے کی سازش کی ہے۔

میں نے اس وجہ سے یہ ویڈیو ریکارڈ کرائی ہے کیونکہ اس ملک میں کبھی کسی طاقتور کو نہیں پکڑا جاتا۔ ان کے مطابق میں نے اس وجہ سے یہ ویڈیو ریکارڈ کرائی ہے تاکہ میری قوم کے سامنے سب شکلیں آئیں کہ کون کون سا ملک سے غداری کر رہا تھا اور کس کس نے غداری کی۔

عمران خان کے مطابق لیاقت علی خان کے قتل سے لے کر آج تک تمام ایسے واقعات میں طاقتور مجرموں کو چھوڑ کر کمزور لوگوں کو ہی پکڑا گیا ہے۔

حکومت عمران خان کے قتل کی سازش سے متعلق تحقیقات کروانے کے لیے تیار ہے: رانا ثنااللہ

پاکستان کے وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ کا کہنا ہے کہ حکومت عمران خان کے قتل کی سازش سے متعلق تحقیقات کروانے کے لیے تیار ہے۔

وفاقی وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ عمران خان کے بیان پر تحقیقات کروانے کے لیے تیار ہیں، اگر وہ انتظامی یا جوڈیشل تحقیقات چاہتے ہیں تو حکومت تیار ہے اس کے لیے یہ وہ تمام شواہد فراہم کریں جن کی بنیاد پر انھوں نے یہ بات کی ہے۔ اس سے پتا چل جائے گا کہ ان کی اس بیان میں کتنی صداقت ہے۔‘

واضح رہے کہ سابق وزیر اعظم عمران خان نے سنیچر کی شب سیالکوٹ جلسے میں خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’میرے خلاف بند کمروں کے اندر، ملک کے اندر اور ملک سے باہر ایک سازش ہو رہی ہے۔ اور وہ یہ چاہتے ہیں کہ عمران خان کی جان لے لی جائے۔‘

رانا ثنا اللہ نے سابق وزیر اعظم عمران خان کی جانب سے سیالکوٹ جلسے میں ان کی جان لینے کی سازش کے بیان پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ’عمران خان کا یہ بیان بھی امریکی سازش کے بیانیے جیسا فراڈ پر مبنی بیانیہ ہے۔‘

وزیر داخلہ نے سابق وزیر اعظم عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ’وہ اس طرح کے فراڈ بیان ماہر ہیں، ان کا امریکی سازش کا فراڈ بیانیے کچھ کمزور ہوا تو آج انھوں نے قتل کی سازش کا بیانیے شروع کر دیا۔‘

سابق وزیراعظم عمران خان کا سیالکوٹ جلسے میں خطاب میں کہنا تھا کہ ’چند دن پہلے مجھے اس کا پورا علم ہو چکا ہے۔ میں نے ایک ویڈیو ریکارڈ کرا کر ایک محفوظ جگہ پر رکھ لی ہے۔ اگر مجھے کچھ ہوا تو وہ ویڈیو قوم کے سامنے آ جائے گی۔ اس ویڈیو میں، میں نے سازش میں ہر ہر فرد کا نام لیا ہے۔‘

قتل کرنے کی سازش کا بیان سیاسی شعبدہ بازی ہے: وزیردفاع خواجہ آصف

وزیردفاع خواجہ محمد آصف نے کہا ہے کہ قتل کی سازش کا بیان سیاسی شعبدہ بازی ہے۔ خواجہ آصف نے کہا ہے کہ جن باتوں کا عمران خان ذکر کر رہے ہیں، ان کا حقیقیت سے کوئی تعلق نہیں۔

نجی ٹی وی چینل جیو نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے خواجہ آصف نے کہا کہ ان (عمران خان) کو قتل کرنے کی سازش کے الزام میں کوئی سچائی نہیں۔ انھوں نے کہا کہ یہ ایک سیاسی شعبدہ بازی ہے جو ماضی میں بہت لوگ کر چکے ہیں۔ اگر یہ کہہ رہے ہیں کہ جولائی میں سازش تیار ہوئی تو اس وقت کیوں نہیں بولے، اس وقت تو یہ خود ملک کے حکمران تھے۔

spot_imgspot_img